Bad i varmbadhuset

Idag har Elsa, Marja och jag varit och badat. Oj vad hon plaskade till slut i poolen. Tror hon tyckte om det, så dit får vi definitivt åka fler gånger. Trodde Elsa skulle vara trött nu efter badet, så jag gick ut på en promenad i hopp om att hon skulle somna så jag hann göra lite nytta. Men nej då, hon totalvägrade. Nu sitter hon i sin babysitter, men den är inte så populär att sitta ngn längre stund i.
Ska till BVC på fre och väga E. Får väl ta upp det här som hände i måndags då. Igår vågade jag inte ens ge henne ngn mat. Idag får jag nog ge henne ngt vid nästa mål. Vågar iaf inte ge spaghetti idag igen, så nu får det bli ngt annat.

Tråkigt att det blåser så mkt ute, för annars hade det nog varit skönt. Borde ta tag o städa här inne, men kanske kan göra det när hon somnar. Nä, nu är det stora protester från babysittern så nu får jag sluta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0