Tvättning

Sitter här hemma själv nu medan Krille är inne i stan och övningskör. Får hoppas det går bra så han slipper köra så många gånger till nu. Imorgon har vi planerat in ett besök på IKEA, så får se om det kan bli av. Krille var även sugen på att gå i lite andra affärer runt om med. Det är väl inget speciellt vi ska köpa egentligen. Bara kul att komma iväg lite. På måndag åker K ut och jobbar igen. Fattar inte vart dagarna tar vägen när han är hemma. Han ska iaf bara jobba i 11 dagar och sedan är han hemma i 11 hela veckor hos oss! Kommer bli så otroligt skönt. Inte dåligt att vi kommer få fira julen ihop.

Annars är det inget annat som händer. Håller på att tvätta upp lite kläder bara. Har rensat ut min garderob så jag håller på att tvätta kläder som jag inte har använt på länge. Har hopp om att kunna använda mina vanliga kläder snart igen. Ska bli så otroligt skönt.

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0