Noll kondis

Var ute och drog fram lite grenar. Orkade hålla på i en kvart sedan kände jag mig helt färdig, så jag fick gå in och sätta mig framför datorn istället. Fy fasiken vilken kondis man har alltså. Orkar ju inte göra någonting längre. Tänk på alla de människor som är tjocka hela tiden. Hur orkar de hålla på? Jag beundrar er... eller inte....
Slutade iaf med att jag ringde hit Oscar så han ska komma och hjälpa oss. Min uppgift blir att köra släpvagn idag.. Lagom jobbigt:) Kan tiden inte bara gå lite snabbare, så jag kan klämma ut ungen och sen bli smal igen och få tillbaka min ork :P Har börjat lägga på mig kilo i rekordfart igen. Har gått upp 3 kg på 3 veckor så nu är det verkligen illa... Förstår att jag får mjölksyra i benen av att stå stilla.

Jaja var bara tvungen att få beklaga mig lite...

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-09-26 @ 21:18:25
Postat av: Sandra

Hej på dig, hoppas allt är bra. Känner igen det där med att bli andfådd för minsta lilla. Har målt Lucas lekstuga i helgen. Snacka om att vara trött sen. Oj oj 3 kg på 3 v, jag har som tur va inte gått upp alls så mycket bara 5.5 kg totslt men tycker der räcker nu. Sist jag va hos bm hade jag gått ner 100 gram. Hoppas att det går åt det hållet nu ;-) Saknar du jobbet? Nu jobbar jag min sista vecka sedan är jag ledig. Kram sandra

2010-09-26 @ 21:20:54
URL: http://loprat954.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0