Hockeykvälll

Idag blir det återigen en lugn dag. Skulle egentligen träffat Tk, men hon hade inte tid att ses förrän efter kl 15 o då blir det lite för sent för min del. Har lovat att hjälpa Oscar med läxan nämligen o efter det ska jag på hockey. Funderar dock på att ut o gå med hundarna en runda. Kan ju gå bort till pizzerian där Tk jobbar idag.
Det kom nyss en  arg tant o gick förbi här. Hundarna skällde på hennes hund och då orkade hon inte hålla i sin hund så han stod ju utanför vårt staket och Tilda och Bella skällde ju ännu värre då. Hon kämpade och drog i hunden, men det gick inte så bra och jag hade svårt att få tyst på mina hundar. Till slut sa hon argt: Det är ju livsfarligt att gå förbi här!
Hmm hur vore det om hon kunde hålla i sin hund. Tilda o Bella skällde ju bara ännu mer för att hennes hund i stort sett var på väg in hit. Hon kanske borde styrketräna lite :P

Ikväll är det äntligen hockey. Som man har längtat! Imorgon blir det ett besök hos bm igen. Ska bli kul o se om magen har blivit större sen sist. På fredag ska jag på aktivitetsdag med jobbet ute på Dragsö. Hoppas att vi hittar på ngt kul, men inget ansträngande.

Glömde min kamera hos Karin i lördags, så det blir inga bilder idag heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0