Bm

Är precis hemkommen efter en tur i Lyckeby. Först var jag hos bm där man kollade blodtryck, mätte magen och lyssnade på hjärtljuden. Jag ligger fortfarande över kurvan vad det gäller magmåttet. Hjärtljuden var idag 142 sl/min. Är ganska så säker på att det är en liten kille där inne, men man vet ju aldrig.
Sedan blev det en rund till Maxi. Köpte en god pastasallad som jag precis har ätit upp. Kände att jag hade väldigt lågt blodsocker när jag kom hem så salladen slank ner fort plus några chokladbitar;) Nu väntar jag bara på att posten ska komma. Beställde Lilla huset på prärien säsong 8 för 2 dagar sedan så den ska komma idag. Skönt att ha lite att göra sen.

Nu ska jag ut o sätta mig på trappan en stund och leka lite med hundarna i väntan på att posten ska komma.


Kommentarer
Postat av: Krille

tycker du har lågt blodsocker väldigt ofta ;) hehe... Hoppas du har det bra där hemma, hörs sen ;) puss

2010-09-09 @ 16:40:56
URL: http://carrokrille.blogg.se/
Postat av: Emma H

Men vilken kula du har fått på magen, jättestor! Ja då är det inte långt kvar till BF, spännande! Är du förtfarande helt såld på lilla huset? Jag älskar det än, minns att vi såg på avsnitten tillsammans när vi var yngre och ville leva deras liv.... Ha det bra/ Emma Hermansson i Dalarna

2010-09-10 @ 14:51:09
Postat av: Carro

Svar till Emma: Ja magen växer minsann. Känner mig enbart stor och klumpig nu.

Självklart är jag fortfarande helt såld på lilla huset. Det är ju nu som först avsnitten släpps på dvd-box med svensk box. 8 säsonger har kommit ut så det är bara 1 återstående säsong kvar sen. Hoppas allt är bra med dig och familjen! Kram

2010-09-10 @ 17:26:31
Postat av: carro

Hmm, med svensk text ska det stå..

2010-09-10 @ 17:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0