6 veckor

Idag är det precis 6 veckor kvar till bf. Samtidigt som man tycker tiden går fort tycker man att 6 veckor är lång tid. Man vet ju aldrig, det kan ju dröja upp till 8 veckor med. Tog iaf en ny magbild idag o det är en ordentlig kula man börjar få nu.
Skrev ju här inne för 7 veckor sedan ungefär att jag hade fått ett migränanfall. Det var det första på nästan 7 år. Konstigt att det kan komma tillbaka såhär igen.. Iaf fick jag ett likadant anfall igår, men det satte sig på hägersidan istället. Riktigt otäckt var det. Synen försvann på högra delen och när den kom tillbaka hade jag svårt att prata. Hittade inte rätt ord o kände mig allmänt konstig. Det hela slutade med att jag tappade känseln i hö arm och hö ansiktshalva, men det varade nog bara i 5 min. Hela migränanfallet tog nog ca 2 h. Fattar inte varför jag har fått tillbaka det nu igen. Kanske är det att man är inne i slutet av graviditeten och att det blir mer påfrestningar för kroppen. Hoppas verkligen på att jag inte får tillbaka det igen. Annars har helgen varit bra. Vi var hos Alex i lördags och alla badade badtunna utom jag.

Imorgon ska Krille göra del 2 av halkan så det blir till att vara själv här hemma igen. Får se vad jag o dogsen hittar på. Är det bättre väder än idag ska vi ut o gå en liten runda iaf.

Kommentarer
Postat av: Tina

Skönt att höra att du mår bättre igen efter migränanfallet. Men vad är den nya magbilden? Lägg gärna in den. Och Christian lycka till med provet på halkan. Kram till er.

2010-09-28 @ 15:56:54
Postat av: krille

Det va inget prov jag gjorde på halkan morsan... bara enkel teori...

2010-09-30 @ 17:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0