Trött

Var och kollade på hockey igår kväll. Vi vann med 3-0 :)
Idag blev det att gå upp tidigt för jag skulle vara hos bm redan kl 8. Allt såg bra ut och nu hade den äntligen fixerat sig. Känns skönt. Hjärtljud var 140 slag/min och sf-mått 35 cm. Tycker vi satt mest och pratade jobb idag, hehe..
Funderar på att gå o vila ngn halvtimme till. Sov nämligen väldigt dåligt inatt och dessutom vaknade jag mitt i natten och hade jäteont i huvudet. Tur att det släppte sen.
Vädret är ju inte så kul idag. Hoppas det är fint på lördag bara då jag har lovat mamma att hjälpa henne på påryds marknad.

Cya

Kommentarer
Postat av: Tina

Vad skönt att höra att allt är bra med er alla 3. Ta nu det bara lugnt fram till förlossningen och sköt om er. Kram till er alla 3.

2010-10-07 @ 11:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0