Tisdag

Idag har jag och hundarna varit en runda hos mamma. Det blev en liten promenad med hundarna i Fjärdsjömåla samtidigt som mamma kollade efter kantareller. Hittade iaf några.
Har ringt till förlossningen nu ikväll och bokat tid för visning där med. Ska dit om 2 veckor. Ska bli kul:) Krille kommer ju hem om 10 dagar, men tyvärr måste han åka tillbaka till Gbg 26 okt för att gå på utbildning i 3 dagar. Drygt värre. Bara att hoppas att den lille inte planerar att komma ut då, men i värsta fall får jag klara mig själv för vad gör man?
Ikväll har jag varit borta hos W o Agnes. Vi har druckit te, pratat lite skit och kollat på tv. Imorgon ska vi på hockey. Längtar verkligen. Det bästa med hösten och vinterhalvåret är ju helt klart hockeyn. Hur överlevde man innan man gick på hockeyn??

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0