Städning

Idag är det städning som står på schemat. Tror dock jag ska lägga mig o vila en timme innan hon vaknar. Känner mig lite trött. Vägde mig idag förresten och jag hade gått ner 2.7 kg på 5 dagar så jag kan väl inte klaga. Nu återstår det "bara" 5-6 kg till att gå ner innan jag är nere på min ursprungsvikt igen.
I em ska vi få besök av mamma och Yvonne. Ska bli trevligt. Weronica var här förresten en runda igår kväll och gjorde mig sällskap. Sedan kl 23 kom Krille hem. Underbart att ha honom hemma igen.
Ska se om vi hinner med en liten promenad även idag. Jag var ute en runda med barnvagnen och båda hundarna igår och det var inte det lättaste jag har gjort direkt. Hundarna sprang som yra höns. Idag är ju Krille hemma så han kan ju ta hundarna då.

Återkommer med mer senare kanske...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Caroline,

skönt att höra att allt går bra för er. Viggo lärde sig jätte snabbt att inte dra och härja nör man går med vagnen så det kommer de säkert också göra, dina hundar också. Häftigt när vi tar vagnen och kör upp brevid honom så parkerar han in sig tätt intill och börja gå. Han är ändå en stor hund på 40 kg så dina kommer definitivt lära sig. Du får öva. Men kommer ihåg de första gångerna gisses och speciellt när man mötte andra hundAR.

Så söt hon är lilla Elsa.

KRAM SANDRA

2010-10-27 @ 10:14:29
URL: http://loprat954.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Hej Caroline,

skönt att höra att allt går bra för er. Viggo lärde sig jätte snabbt att inte dra och härja nör man går med vagnen så det kommer de säkert också göra, dina hundar också. Häftigt när vi tar vagnen och kör upp brevid honom så parkerar han in sig tätt intill och börja gå. Han är ändå en stor hund på 40 kg så dina kommer definitivt lära sig. Du får öva. Men kommer ihåg de första gångerna gisses och speciellt när man mötte andra hundAR.

Så söt hon är lilla Elsa.

KRAM SANDRA

2010-10-27 @ 10:14:40
URL: http://loprat954.blogspot.com/
Postat av: Karin

Vad fin din blogg blev med lilla Elsa...jättesöt.

2010-10-27 @ 16:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0