Shopping

Idag har Marja o jag träffats. Det blev först en lunch på 3G och sedan blev det shopping. Jag som inte har köpt kläder på evigheter hittade en snygg stickad tröja på Gina och sedan köpte jag 4 linnen och ett par pyjamasbyxor på Hm. Insåg att jag inte ägde ngn enda pyjamas så jag tänkte vara trevlig o ha ett par byxor på mig inne på bb iaf. Behöver ju inte skrämma alla med en gång.
Sedan åkte vi upp på övervåningen på Hm o kollade på lite barnkläder. Jag som har sagt att jag inte ska köpa ngt mer förrän den är ute o jag vet könet föll pladask för ett par jeans och ett par söta strumpor. Ja, den ena strumpan är rosa så stackars pojk tänker nog många.





När jag hade lämnat Marja blev det en sväng till fregatten. Kul att träffa gamla gänget igen. Nästan så man blir lite sugen på att jobba där igen:)
Krille kommer ju hem ikväll, men han är typ 2 h försenad. Kl 19 ska vi vara hos W o kolla på hockey så hoppas han hinner hem tills dess.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Söta kläder, hade nog oxå tyckt att rosa var ok för att dem var så gulliga =)

2010-10-15 @ 19:16:52
Postat av: Tina

Vad fina de var. Men det är ju så lite rosa i dem så det gör inget. kollade du inte om det fanns en sån mössa (hjälm) i bomull som jag skulle köpa.

2010-10-16 @ 12:35:38
Postat av: carro

Tyckte inte att de hade några bra mössor.. men det är ingen brådska

2010-10-16 @ 14:33:10
Postat av: sandra

Stort grattis till er lilla flicka Kram Sandra

2010-10-18 @ 07:08:22
URL: http://loprat954.blogspot.com
Postat av: Tina

Grattis till eran lilla flicka. Längtar till jag kommer ner och får träffa henne o er. Ha det bra. Kram Farmor till det lilla underverket.

2010-10-18 @ 10:56:45
Postat av: Karin

Hihi, nu kommer dem rosa sockarna till användning....

2010-10-18 @ 12:25:07
Postat av: Jennie

G R A T T I S ! till den lilla!

2010-10-18 @ 18:48:44
Postat av: Lillan

Ett Stort Grattis till Tjejen !!!!



Kram Lillan

2010-10-22 @ 09:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0