Helgen

Spenderade hela dagen på påryds marknad med mamma igår så jag var lagom trött när jag kom hem vid 19-tiden. Fick nämligen stiga upp kl 4 igår. Vädret var kanon och vi sålde bra, så det fanns inget att klaga på. Krille o hans kompisar hade tydligen varit ute på en krog igår och dit skulle de på tis med. Kan tänka mig att de festar mer än vad de jobbar nu.
Idag har jag hämtat hem barnvagnen från Jennie. Fick även låna lite kläder och täcken med mera. Sedan bar det av till W där vi kollade på hockey på datorn. Blev dubbel otur. Jag ramlade nerför hennes trappa och vi förlorade. Kändes inte alls bra. Nu måste vi vinna på ons, men det är ju klart att vi gör, höhö...
Nu är det åter en ny vecka imorgon och då återstår det bara 4 veckor. Tänkte jag skulle gå åver tiden med 4 dagar så den föds 101112. Rätt så lätt datum att komma ihåg:)

Tycker synd om er alla som ska jobba imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0