Första natten själva

Då har vi klarat av vår första natt själva. Hon har ätit var 3:e h hela natten så lite sömn har det blivit ändå. Jag har till och med ätit frukost idag innan kl 10. Nytt rekord! Jag som aldrig hinner äta innan 12 annars. Det blir mkt barnsnack här just nu, men det är så min vardag ser ut nu. Händer liksom inget annat. Vädret verkar ju vara fint idag så ska se om vi kan komma ut en runda i em kanske. Sist vi planerade att vi skulle ut och gå spöregnade det så det blev inget.
Ser fram emot morgondagen då vi ska kolla på hockey här hemma i soffan. KHK möter Olofström på bortais och de sänder den matchen på datorn.

Nu börjar hon vakna hör jag så jag får dra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0