Prickarna fortsätter...

Idag ser utslagen värre ut än någonsin och då har jag ändå varit mjölkfri ett par dagar. Kände att jag ville prata med ngn annan än Bvc så jag ringde vårdcentralen här i Jämjö istället. Hon i sin tur ville inte säga ngt om vad det kunde vara utan hon skulle kontakta Bvc som i sin tur ska ringa upp mig i em ngn gång. Det är jag med min vanliga otur. Finns det ingen annan än Bvc som kan kolla på henne?

Visst är det väl skorv hon har i pannan? Varför är det annars så gult? Kinderna har blivit finare, men är långt ifrån bra än. Förresten ser pannan bättre ut nu än för ett par timmar sedan. Varje gång man smörjer in pannan med olja bleknar det gula lite, så i verkligeheten är det värre än vad man ser på bild. Dessutom har hon prickar på öronen och på bålen med.




Kommentarer
Postat av: tina

Hon är ju så söt. Men jag tycker ni ska ta kontakt med hudmotagningen för det kan vara eksem, Erica hade så när hon var några månader och då var jag på hud, det visade sig att hon inte tålde konserveringsmedel som finns i de flesta salvor. Så jag fick en på recept. Tycker ni ska prova med det. Kram till er alla tre.

2010-11-25 @ 19:59:27
Postat av: Linda

Jag tycker med att kinderna påminner om samma eksem som Herman hade.

2010-11-25 @ 21:26:19
Postat av: Marita

Ja det är nog ett bra förslag att ta kontakt med Hud. Dom är skitduktiga där. Jag fick "konstigheter" under ögonen för 1 ½ år sedan, jag hann bara in i rummet då läkaren sa vad för slags sjukdom det var. Dom ÄR verkligen suveräna där.

2010-11-27 @ 10:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0