Ny dag

Idag har vi varit inne i stan på familjerätten som jag skrev igår. Efteråt blev det lite shopping. Hittade 2 tunikor och 1 par jeans på Hm som jag köpte. När jag testade tunikorna här hemma tyckte Krille att jag såg gravid ut igen, så jag överväger om jag ska lämna tillbaka dem eller inte. Jag kommer nog aldrig bli av med min mage...
Var en runda på banken med och öppnade ett sparkonto till Elsa, så nu har hon fått in det första barnbidraget på sitt konto:) Sedan blev det ett besök hemma hos TK. Hon hade bakat en mkt god kaka. Ja, som ni märker äter jag gott hela tiden så det är väl inte konstigt att magen inte försvinner så som jag göder den.

Ikväll är det förresten biggest loserfinal. Ska bli spännande att se hur mkt de har gått ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0