Julkort

Idag har jag gjort försök att ta en bild som ska bli årets julkort, men det är fasiken inte lätt. Jag får välja mellan att ta ett när hon är vaken och skriker eller när hon sover och är tyst. Alltså får det bli ett när hon sover om hon inte blir på bättre humör senare idag. Det är ju synd att man inte ser ögonen.

Snön yr för fullt ute. Känns skönt att vara inne. Tycker jag fryser här inne med. Det är svårt att få ngn skön värme när man inte har kamin. Vi har pratat om att sätta in en till nästa sommar. Jag vet att det är jobb när man ska elda och fixa ved, men kalla och ruggiga dagar som den här uppskattar man  lite värme.

Nähe om man skulle ta och leta fram de sista stakarna och tända de så man får lite julstämning. Det är ju så mysigt när det lyser i varenda fönster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0