Fotografering

Idag tog vi oss i kragen o åkte in till sjukan och fotograferade oss. Det var på tiden. Elsa var ju faktiskt 2 veckor igår. Vet inte om vi hamnar i BLT den här onsdagen eller nästa. Glömde fråga. Lilla damen sov som en stock iaf:)
Efter det åkte vi in till stan och jag inhandlade mig ett par jeans i big size och sedan hittade jag en liten rosa fleeceoverall och en hello kittybody som åkte med hem. Vi gjorde ett besök hos TK med. Elsa var hungrig så hon åt där och vi var med hungriga så det blev en kebab. Nu har vi äntligen kommit hem igen.
Ikväll ska vi få lite besök av Lisa och Anna så jag tänkte ställa mig och baka en blåbärspaj alldeles snart.

Har börjat lite smått med napp förresten och det går riktigt bra:)


Kommentarer
Postat av: Linda

Hon ser genast större ut med nappen i munnen :)

2010-11-01 @ 18:28:49
Postat av: Marja

Har du inte hört att framtänderna kommer att stå rakt ut om hon använder napp ;) Vi kan väl ses nån dag framöver, är ledig på fredag.

2010-11-01 @ 19:15:25
Postat av: carro

Jo, men hon får sluta med nappen i lagom tid sen :P Ja vi kan gärna ses på fre:) Var ska vi vara?

2010-11-01 @ 19:21:10
Postat av: Marita

Vad fin hon är lilla Elsa och var du GLAD att hon tar napp:) Vad smal du har blivit förresten!

2010-11-01 @ 22:00:30
Postat av: Tina

Vad fin hon är och vad skönt att hon tar nappen. Vad du har gått ihop. Jättefina är ni. Kram

2010-11-02 @ 09:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0