Det snöar

Vad det snöar ute nu. Känner att jag vill stanna inne hela dagen idag. Hade egentligen planerat att köra till Rusta för att kolla på adventsstjärnor, men det får vara idag. Krille ska ändå iväg på hockey om 1.5 h så jag har inte mkt tid på mig. Får se om jag kan köra imorgon istället.
Igår var vi borta hos W på kvällen. Kändes trevligt att komma hemifrån lite. Ska bli härligt när våren kommer och man kan ut o gå lite promenader. Har typ varit ute o gått max 6-7 ggr sedan vi kom hem från BB. Vågen visade 56.9 kg idag så jag hoppas på att tappa lite mer sen när man börjar röra på sig. Just nu känns det ganska hopplöst.

Tycker förresten att Elsas ansikte har blivit mkt finare nu. Smörjer ju med kortison morgon och kväll och sedan smörjer jag med Miniderm flera gånger per dag för att hålla huden fuktig.

Dagens bild:

Skillnad mot sist va?


Kommentarer
Postat av: tina

Oj villken skillnad det är på henne nu. Det har blivit jättefint. Vad jag längtar till imorgon när jag äntligen ska få lära känna henne och få träffa er. Kram

2010-11-28 @ 20:51:10
Postat av: Anonym

Hejsan!
Jag har en son som ser precis likadan ut i huden plus det gula, var på barnakuten idag, dom såg ut som frågetecken allihop! Snälla kan du förklara vad det var som din dotter hade! Var det mjölken? Du får jättegärna ringa mej
0707229330. Vad gör man inte för sina barn?

2014-10-31 @ 16:11:28
Postat av: Amira

Hejsan
jag har en son som ser ut som din dotter i huden.
vad var det för något?
Vae på barnakut idag och dom såg ut som frågetecken allihop! Snälla kan du förklara vad det var som din dotter hade vad var lösningen, själv.fick vi pencillin, känns inte som lösningen för en enmånads bebis samt skulle jag sluta dricka/äta mjölkprotein? Du får jättegärna ringa mej 0707229330. Eller mejla om det känns bättre.

2014-10-31 @ 16:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0