Snart biotime!

Idag har jag städat hela övervåningen. Har putsat mina fönster där uppe, dammat allt o sen dammsugit o skurat så nu är jag nöjd för idag. Har hunnit duscha o göra mig i ordning och har även hunnit göra mat som jag precis har ätit. Om ca 50 min ska jag köra till stan för att gå på bio med Maria och Anna.
Vädret har ju varit väldigt varierande idag måste jag säga. Allt från regn till solsken. Dock blåser det en del.

Bara 2 dagar kvar nu till Krille kommer hem och då får jag ha honom hemma i 2 veckor igen, sedan återstår det bara ett pass till för honom att jobba innan han har 6 veckor semester. Det bästa är att vi börjar vår semester samtidigt. Sedan i höst blir han hemma lääänge med mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0