Inte illa..

Som ni ser så fick jag Krille att skriva lite i bloggen med. Han kände sig så duktig när han övningskörde. Inte ett enda sketstopp fich han:) Jag är väl en duktig lärare *host* *host*. Kan säga som så att jag bet av alla mina naglar under färdens gång. Får se när vi ska köra nästa gång. Jag jobbar ju hela tiden. Är ledig mån o tis nästa vecka så det får väl bli ngn körning då. Jobbade extra igår förresten så den här veckan bli en 6-dagars vecka för mig på jobbet. Är trött när jag kommer hem så då orkar jag inte göra någonting. Råkade somna i soffan igår när vi kollade på hockey mellan Ryssland ooch Vitryssland. Senare på kvällen bakade Krille scones som vi åt  samtidigt som vi kollade på Sveriges match mot Tjeckien. Kommer inte ihåg när jag åt scones senast, men gott var det!
Ska snart påbörja middagen redan eftersom jag ska jobba i em. Det blir kyckling- och bacongryta med bandspaghetti. Imorgon funderar Krille på att grilla med några gamla kompisar så kanske att han fixar maten imorgon då:)

Längtar förresten till nästa vecka....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0