Grattis Krilleboy!!

Har jobbat hela helgen och är äntligen ledig idag. Krille åkte tidigt till Gbg idag. Han ska bara jobba 6 dagar innan han kommer hem igen.
Vet att det är några som vill att jag ska lägga ut efterbilder på altanen, men jag vill vänta tills gardinerna är på plats. Ser nog lite bättre ut då. Just nu väntar jag på att Iris ska komma o hälsa på mig. Hon borde komma när som. Köpte en smörgåstårta igår som vi ska mumsa på sen tänkte jag.
Inget kanonväder ute direkt idag så det blir väl att man får hålla sig inne. Har städat lite här inne idag så nu kan jag slappa resten av dagen.

Ville bara säga grattis till älsklingen som fyller 28 år idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0