Att göra

Är ledig till o med tisdag nu. Känns skönt. Idag har jag varit hos pappa och ätit kroppkakor. Lika  gott som alltid. Sedan har jag spenderat tiden i em ute. Har rensat blomland. Skulle behöva fortsätta imorgon med så jag hoppas på fint väder då. På måndag får jag nog städa lite här inne med. Har skitiga fönster, men de får vara skitiga ett tag till. Har inte tid att ta dem nu.
På måndag kommer Krille hem så på tis blir det att fortsätta måla altanen. Vi ska även försöka hinna byta brädorna på ena långsidan av garaget nu när Krille är hemma med. Låter som man skulle behöva vara ledig på heltid för att hinna med detta. Tror det kommer bli bra när allt är klart iaf.

Konstaterade innan idag att nu är det bara 58 dagar kvar till semestern. Semestern är ju det bästa på hela året. Har inte lyckats övertala Krille att åka iväg någonstans än. Nu är det Gotland jag vill till i sommar. Det går ju flyg härifrån nu så det är smidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0