Kommande projekt

Nu börjar det kommer griller i huvudet på mig igen. Konstigt att man alltid vill hålla på att renovera o hålla på här hemma. Nu har jag fått för mig att vi ska tapetsera om gästrummet här nere. Alltid kul med förändring. Hade gärna gjort i ordning vårt badrum här nere med, men det e ju väldigt dyrt. Nu har vi iaf fixat vårt kök o det kostade ju en hel del där med. Ska iaf fixa lite ute på garaget nu i vår. Ska panela om den ena långsidan så snart det blir finare väder ute. Har också planer på att måla altanen vit. Ingen som känner för att hjälpa till att måla?
Köpte ett litet miniväxthus på Maxi idag samt tomat- och salladsfrön. Tycker det är roligt att ha lite grönsaker själv här hemma. tror dock inte på att jag får lika höga tomatväxter som när jag bodde hemma hos pappa. Tror de var närmare 2 meter höga då.
Sitter och följer hockeyn nu. Hejar på Oskarshamn och Olofström. Bara inte Tingsryd vinner ikväll så är jag glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0