Då var det fredag igen

Har jobbat 4 dagar i rad, så det e inte konstigt att man känner sig lite sliten nu eftersom det e sådant tempo på jobbet. Idag när jag kom hem stod en bukett blommor på bänken. Gissar om jag blev förvånad. Krille åker ju ut o jobbar på måndag så han e inte hemma 30 mars då det är vår 6-årsdag så han hade fixat blommor redan nu. Blev glad:)
Tycker att jag redan börjar bli trött. Blir nog att lägga sig tidigt ikväll och hoppas på att man är piggare imorgon. Såg att KHK hade värvat en ny stjärna. Hoppas han är lika bra som Kempe beskriver att han är. Ser fram emot nästa säsong, men kan ju inte säga att jag längtar till hösten. Har haft vår bil i 3 veckor idag o jag har bara tankat den en enda gång o det var den dagen jag hämtade den. Inte illa att klara sig 3 veckor på en tank, men nu skulle den behöva tankas. Väldigt intressanta saker jag skriver om, men jag tyckte det var dags att skriva här igen. Imorgon ska jag försöka vara lite duktig o fixa i ordning här inne.

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0