Tisdag

Idag har jag varit på stan och lunchat ihop med Marja, Sofia och fatou på 3G. Det blev bakad potatis med kyckling som vanligt för min del. På hemvägen körde jag förbi mammas och hämtade Oscar. Han ska vara här ett par dagar nu. Även Erik kom hit en runda ikväll. Oscar och han har suttit framför varsin dator och spelat och jag har sovit ett par timmar. Blev så trött av allt regnande ute. Det bästa var att det var sol när jag vaknade. Nu ska det ju äntligen vara fint väder några dagar. Ska ju jobba imorgon, men får hoppas på fint väder på fre när man är ledig igen.
Köpte vattenmelon idag. Årets första för min del. Vad gott det var. Tilda var tokig i det med. Vet att hon o jag satt o åt uppe i soffan förra året.
Har inget intressant att skriva om annars. Blir väl inte så mkt uppdatering nu med tanke på att jag jobbar mkt nu fram till semestern.

baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0