Tid över

Gick inte upp förrän närmare 11 idag. Igår efter jobbet körde vi en runda till Kristianopel för att gå på sött o salt, men det var stängt tyvärr. Jag som blev besviken och som ville ha min glass körde vidare till Konsum i Fågelmara istället  och där köpte vi oss varsin glass. Vi körde vidare till pappa ett tag. Efter pappa blev det en runda till Jennie o Sven. De grillade när vi kom dit, så de bjöd även oss. Tack så mkt! Det var jättegott!
Idag är tanken att vi ska till Lyckeby och handla lite i olika affärer. Precis när jag skulle ta på mig skorna var Krille tvungen att gå o skita som vanligt, så därför blev det ett snabbt inlägg här istället.
När vi har handlat sen har jag planer på att gå igenom mina kläder. Har nog jättemkt jag kan slänga. Behöver en rejäl utrensning. Och hinner jag sen har jag tänkt att börja rensa mina land igen. De ser inte så farliga ut nu så det går nog rätt fort.
Har förresten tagit semester nästa fredag, så då blir det Ullared! Ska bli kul. Nu är han äntligen klar så nu måste jag dra.

Au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0