Solig dag

Det blev inte riktigt som jag had tänkt mig igår. Blev riktigt trött när vi hade handlat så jag gick o la mig och sov ett par timmar i stället. På kvällen var vi på inflyttningsfest här i Jämjö. Krille drack nog fler öl än vad jag kan räkna på mina fingrar så han har varit lite bakis idag.
Idag har jag rensat alla mina land istället. Känns skönt att ha det gjort nu. Krille som blev lite piggare nu ikväll har klippt gräset. Det ska ju regna imorgon så man får passa på att göra så mkt som möjligt ute. Vi har även hunnit med att grilla ute ikväll. Hemmagjord potatissallad med grillad kyckling blev det. Väldigt gott! Jag hade planer på att putsa mina fönster på utsidan nu ikväll men vet i katten om jag orkar det. Hade ju varit bra, för om det nu ska regna imorgon kan man ju ta insidan då. Får se om jag får med mig Krille ut igen för då kan vi kanske hjälpas åt.
Imorgon får det bli en städdag inomhus. Vill till stan och köpa ett par converseskor med. Ska ju snart till Ullared så kanske borde man hålla i pengarna istället så man har råd att köpa lite där. Har bara 10 000 kvar av lönen, men det ska väl räcka i Ullared iaf:)

Jobbar bara 2 dagar den kommande veckan, så jag ska väl hinna uppdatera en del här.
Höres!!

Kommentarer
Postat av: krille

Visst blev det några fönster, duktiga vi är :D

2010-06-06 @ 18:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0