Ledig imorgon

Då var man ledig imorgon då innan man jobbar den sista helgen innan semestern. Tycker jag inte gör annat än att rensa ogräs på mina lediga dagar och imorgon skulle jag behöva rensa igen. Varför trivs ogräs så bra hos just mig? På kvällen sen blir det fotboll i Rödeby så då hoppas jag att de vinner. Blir nog tvungen till att städa här inne med imorgon för jag är konstant allergisk här inne nu för tiden, så jag måste få bort hundhåren och allt damm. Vaknar varje natt av att jag är heltäppt i näsan. Sen ligger man vaken någon timme och somnar sedan till slut. Varje natt ser likadan ut. Inte blir det bättre av att Tilda hoppar upp i sängen när man sover.

Känner mig så rastlös ikväll för jag vet inte vad jag ska göra. Känner inte för att börja städa redan idag heller..
6 arbetsdagar kvar till semestern börjar. Krille komer hem om 11 dagar och då börjar hans semester också. Längtar!!

Kommentarer
Postat av: Marita

Hej! Känner igen det där med täppt näsa, var konstant täppt i näsan under mina graviditeter. Berodde på att slemhinnorna svullnar när man är gravid fick jag till svar. Minns att det var skitjobbigt varje natt.

2010-06-20 @ 11:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0