Halvtid

Då har man gått 140 av 280 dagar, med andra ord halvtid. Är det nu den jobbbiga halvan börjar? Frånsett första delen av graviditeten då jag spydde dagarna i ända... Tur man mår bättre nu o inte har några svårigheter att äta godis :P
Oscar tog en magbild igår o nu blev det utan kläder (alltå vid magen). Tror magen såg större ut med kläder sist, så nu blev det en utan. Lägg märke till min äckliga navel som står rakt ut...



Där har vi magen efter halva tiden... Var klädd i shorts för jag skulle klippa gräset tänkte jag, men jag råkade somna istället. idag regnar det ju så jag kan inte klippa idag heller.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja herregud, hur ska det här sluta? ;)

2010-06-21 @ 19:59:00
Postat av: Krille

Vilken fin mage ;) längtar tills man kommer hem! :D puss

2010-06-22 @ 07:19:20
URL: http://carrokrille.blogg.se/
Postat av: Tina

vilken fin mage undrar vad det kan vara för en liten krabat som gömmer sig i den.

2010-06-23 @ 17:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0