Fotbollssöndag med pizza

Idag har vi varit i Rödeby och kollat på när Julia spelade fotboll mot Kristianopel. Sa till Julia igår att jag hejade på nopeln, så jag fick en väldigt arg blick på mig. Rödeby vann iaf med 6-3 så det var ju bra. Nästa match är hemma på fre kväll så jag ska försöka gå då med om jag kan. Kände mig så rastlös när jag kom hem så vi tog hundarna ut på en tur fram och tillbaka till Weronica. Skönt att ut och röra på sig lite. Tror hundarna är trötta nu efter en heldag ute.

Nu har vi beställt pizza. Det blir fin söndagsmat det:P Krille ska ju ut och jobba imorgon igen. Han är borta i 2 veckor och när han kommer tillbaka har både han och jag semester. Längtar!! Pratade om att åka upp och möta honom den måndagen han går av och sen kan vi bo på hotell i ett par nätter. Ska googla lite på billiga hotell i Gbg nu.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Tina

Låter kanon. Ta vara på tiden och njut nu medan ni kan.

2010-06-14 @ 15:06:00
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0