Grillat igen

De sista semesterdagarna rullar på. Har inte så stor ångest över att börja jobba på måndag igen. Vet ju att jag snart ska vara hemma igen, så de här sista veckorna ska nog gå bra får jag hoppas. Har haft ont i ryggen nu under semestern, men det är bara att försöka stå ut.
Har haft mamma o W här hmma ikväll. Vi har ätit grillat o sen bakade Krille en god kladdkaka som vi åt till efterrätt. Så härligt med lite svalare väder ikväll. Tidigare idag var vi o badade hos Agnes som vanligt. Låg nog i poolen 2 h idag. Igår var det 31 grader i. Idag tror jag det var 28 men det var skönt iaf. Händer inte så mkt annars. Tänkte bara skriva några rader med tanke på att det var några dagar sedan jag skrev här sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0