En liten snögubbe

Hade gått upp 4.6 kg sedan sist. Inte konstigt att man känner sig fet. Känner mig som en fet liten snögubbe typ. Nu får det vara slut på alla sötsaker som jag har vräkt i mig sista tiden.
I eftermiddag har vi varit i Ronneby hos Krilles farsa o Eva och hälsat på. Där slank det ner en o annan kaka tyvärr. Imorgon blir det en heldag på Barnens Gård med syskonbarnen. Får hoppas jag kan förbränna lite kalorier där. Det ska ju bli kanonväder imorgon så jag gissar på att det blir en hel del bad.

Om en vecka är det Tosia. Ser fram emot det då jag aldrig var på lövmarknaden i år. Hittar väl alltid ngt skräp att köpa. Men det är mysigt att bara gå o kolla. Bara man har fint väder det vill säga.
Beställde ett par filmer idag förresten. Den nya Wallanderfilmen och så första säsongen av Solsidan. Jag har ju inte sett Solsidan innan så jag måste se om den är så bra som alla säger. Gissar på att jag har filmerna i min brevlåda imorgon, så det får bli kvällsprojekt nu att ligga o kolla på filmer = Me like

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Tina

Det var ju inte så mycket du har gått upp. Det kan man alltid ta bort efter förlossningen med långa promenader. Solsidan är kanonbra, hoppas att det kommer nya avsnitt av den.

2010-07-02 @ 12:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0