22 veckor

Har idag varit på IKEA, men dessvärre fanns inte det vi skulle köpa. Får se om de får in det i veckan för isf blir det kanske en runda dit snart igen. Idag hade våra filmer kommit så vi har redan sett 4 avsnitt av Solsidan. Gillar serien redan :) Blir nog några avsnitt till ikväll sen. Har precis kommit hem från bryggdansen i Kristianopel. Jag slog till stort när jag fick lottnummer 1 i ållotteriet och vann högsta vinsten. Inte för att jag tycker om ål, men det är roligt att vinna :) Ålen kan man alltid ge bort till ngn...

Har gått 22 veckor nu  och magen har nog blivit lite större än sist tror jag nog. Det börjar iaf kännas i ryggen.







18 veckor kvar med andra ord. Det är inte ofta man längtar till vintern :P

Kommentarer
Postat av: Tina

Jättefin mage. Visst är man nyfiken på vad det är för någon liten krabat där inne. Har börjat att handla lite småsaker till henne/honom. Hoppas att allt är bra med er alla tre. Kram

2010-07-07 @ 14:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0