Shoppingdag

Idag har jag varit med familjen Strågegård på en shoppingtur i Kalmar. Var först på Jula där jag handlade lite smått o gott. Hittade en snygg jacka till Krille som jag köpte. Får hoppas att han kan ha den bara.. Var på Media Markt där jag inhandlade WII Fit Plus. Blir väl inte att jag kopplar in det förrän Krille kommer hem.. Får väl se till helgen. Imorgon jobbar jag ju kväll.. Hann även med en runda på Ikea med o där fick jag tag på korgar som jag ska ha över hatthyllan så jag får ordning på alla halsdukar o vantar:P Handlade förresten en dvd-hylla med som jag ska ha i sovrummet. Den ligger fortfarande kvar i bilen så den får jag fixa till helgen med.. Sprang förresten på en hockeyklubba idag med som för en gång skull var hokad åt rätt håll. Jag måste ha en som är vänsterhokad.. Jag håller tvärtom mot vad alla andra gör. Tyvärr kröp sig snålheten för tätt inpå så det blev ingen klubba. Lite synd eftersom vi ska åka skridskor på syrrans sjö på lördag. Ska se om jag hittar en av mina bandyklubbor som jag kan ha istället. Linda har ju inhandlat nya mål idag så pucken i krysset hade varit fint eller vad säger ni? Vilka kommer på lördag förresten? Ska bli kul att åka skridskor. Handlade ju ett par snygga hockeyrör förra året:) Måste ju även medge att det lockar lite att grilla korv o dricka varm choklad med. Det hör liksom till.

Ska gå o lägga mig nu innan elpriset höjs till 10kr, så inatt blir det inga element på, så fram med filten nu. Hoppas jag inte blir förkyld bara... Nä så kallt är det väl inte ute ändå?? Ska förresten ta mig en sväng ut med hundarna nu först.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0