Några timmar senare.....

Hittade en jacka på första stället vi besökte idag så jag blev direkt 1500 kr fattigare. Men den är både snygg o varm så jag är nöjd. Hittade en tröja på jc som jag köpte med. Sen blev det inte så mkt mer. Var o kollade på ett par snygga stövlar men de kostade 800 kr så det blev inga stövlar idag. Får fundera på det lite först. Det finns ju större utbud av varma kläder här uppe än vad som finns hemma.

Blev bara några bilder idag eftrsom batteriet behövdes bytas sen. Det blev förresten bakad potatis för mig idag. Menyerna är inte direkt som hemma så det blev bakad potatis med renröra, men det smakade mycket gott måste jag säga. Ungefär som rökt skicka. Det var mycket smak iaf.
Lägger ut ett par bilder:






Kommentarer
Postat av: Pappa

Fina bilder!

2010-01-14 @ 18:01:43
Postat av: caro

Ja, du kanske skulle följa med hit upp nästa gång?

2010-01-14 @ 18:29:05
Postat av: Weronica

Lite avis blir man allt!

2010-01-14 @ 18:51:07
Postat av: Tina

Fina bilder.Men var är bilderna på icehotel?

2010-02-02 @ 10:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0