Dags för uppdatering

Skit oxå. Skrev typ ett helt inlägg som råkade försvinna..

Ser att många har varit inne på bloggen idag och jag kan bekräfta att ryktet om bilköpet är sant.
Vi stannade hos bilhandlaren och beställde en sprillans ny Kia kombi innan jag körde Krille till stationen. Nu gäller det bara att komma ihåg att man ska tanka med diesel istället för bensin. Eftersom vi ska ha dragkrok på bilen kan vi få vänta på bilen i upp till 1 månad. Det blev ialla fall en mörkgrå bil. Tycker den färgen är finast.
Tänk vad jag ska spara pengar nu när jag slipper skatta för den i 5 år:P Behöver inte köra till besiktningen förrän om 3 år och jag behöver endast ha den halvförsäkrad de första 3 åren. Kanon ju. Det bästa av allt är ändå att den bara drar 0.49L/mil. (gör bara lite smygreklam för KIA).

Som jag skrev åkte krille ut o jobbade idag igen. Jag har tyvärr gått o blivit förkyld, så jag tar det mest lugnt idag. Går bara här inne o plockar lite. Jag hoppas på att jag ska känna mig bättre imorgon så jag kan städa här inne.
Har iaf 3 in 1 (3 ihopslagna till 1) kalas som jag ska gå på o ett dop nu när Krille är borta så jag ser till att hålla mig sysselsatt. Just nu är Oscar och Erik här hos mig. Ska gå o ta mig en apelsin tror jag. Är sugen på ngt.


Kommentarer
Postat av: Weronica

Kul med ny bil. Jag äter oxå apelsin :)

2010-01-25 @ 20:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0