Nu så

Vet att det är evigheter sedan jag skrev här sist. Försökte skriva i fredags, men kom inte in på bloggen. Har varit ledig i helgen och då har jag passat på att städa här inne. Stckars Krille tvingade jag upp på garagetaket för att skotta bort all snö. Kan ju nämna att jag var uppe o skottade lite först, men blev fort trött. kan inte fatta att snö kan väga så mkt. Nu ikväll har vi varit på kalas hos Erica.
Då var det åter måndag imorgon vilket innebär att Krille åker ut o jobbar i 2 veckor. Kommer nog få vår bil den  här veckan med. Är ju 4 veckor sedan vi beställde den imorgon.

Funderar på om jag ska gå upp tidigt imorgon för att kolla på hockeyn.. Ngn annan som har samma knäppa idé? Antar att alla jobbar tidigt imorgon, så det är nog inte många som kan kolla på hockeyn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0