Lite gott o blandat

2 dagars jobb kvar innan en ledighet på 4 dagar väntar. Var grymt trött efter jobbet igår så jag somnade en timme när jag kom hem. Redan kl 23 kände jag mig helt psyko i huvudet och somnade därefter. Känns som jag har sovit väldigt hårt inatt. Men jag behövde nog den sömnen.
Vilket underbart väder det är ute idag. Gillar snön, men nu när det blir Mars tycker jag våren lite smått kan börja komma. Längtar efter att se krokus och snödroppar igen. Tänkte vara lite duktig i år och sätta lite fröer. Jag hade jättegärna köpt ett växthus, men de är väl dyra?? Kanske kan hitta ngt billigt på blocket. Får väl hålla ögonen öppna. Hade ju varit nice med lite egna tomater o sallad. Har valt att bara ha 3 veckor semester i år. Vill spara resten. Börjar semestern 28 juni-20 juli. Kan inte klaga. Konstaterade igår innan jag somnade att det var 124 dagar kvar. Det går väl fort. Eller? I sommar ska jag dra ner på mitt wow-spelande. Det är ju synd att sitta inne o spela när det är fint väder. Blir det en regnig sommar kanske man kan spela lite. På tal om regn blev jag väldigt sugen på att fiska med. Tror jag börjar få lite vårkänslor trots all snö utanför.

Någon som har planerat in ngt speciellt i sommar? Antar att det blir en resa till Gbg iaf. Eller kanske ska man ta o åka till Sthlm istället? Har inte varit där sedan -00 tror jag. Visserligen föredrar jag ju Gbg, men kanske dags för some changes.

Nä, nu ska jag snart åka vidare till jobbet och jobba på duktigt så det snart blir 123 dagar kvar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0