Fullt hus

Idag har det varit fullt hus här. Krilles bror med familj har varit här och hans syrra med pojkvän är här nu. De håller på att spela wii för fullt uppe nu.
Imorgon ska jag in till stan en runda. Ska se om jag hittar ngn födelsedagspresent till Manda och sedan ska jag se om jag kan få tag i några julklappar. Har faktiskt inte köpt en enda än, men jag har ju inte så många att köpa till som tur väl är. Veckan som kommer är nästintill fullbokad. På måndag åker Tina hem, på tisdag är det vägning på BVC, ons klippning och slingning och på tors kommer Maria från jobbet hit. Ska bli kul. Tror inte vi har ngt planerat på fredagen, men sen på lördagen är det kalas hos Manda.

Skulle gärna gått o lagt mig nu, men Elsa verkar inte vara riktigt på humör ikväll så hon somnar väl runt kl 2 som vanligt.





Krille lånade ericas systemkamera här idag och tog lite bilder. Dock var han inte så bra på att ta kort så de flesta blev suddiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0