Förkylt

Tycker den här förkylningen aldrig går över. Hela familjen är mer eller mindre förkylda.
Har precis strykit upp en jäkla massa kläder. Körde 3 maskiner igår. Elsa fick väldigt mycket kläder i julklapp. Idag ska vi få lite besök sen av Sofia, Honey, Lisa och Anna. Ska bl kul att träffas. Blir inte så ofta då Sofia bor i Sthlm och Honey pluggar i Rumänien. Synd att inte Marja o Sofie kunde komma idag med, men det är svårt att träffas alla samtidigt. Alltid är det ngn som inte kan. Det är kul iaf att vi fortfarande håller kontakten med varandra även att det är många år sedan vi gick i gymnasiet nu. Vågar inte ens tänka hur många.... Det känns som 5 typ, men det är väl närmare 10.
Igår var jag o Weronica ute och gick i 45 min. Det var riktigt jobbigt att gå i snön och dessutom var det kallt som tusan när man fick vinden mot sig.

Mitt nya intresse numera är att lägga ut auktioner på tradera åt mamma. Har sålt en hel del faktiskt. Kolla gärna in mina (mammas) auktioner. Hennes alias är Pecahem. Har bara några auktioner ute nu, men förra veckan hade jag 45 st ute. Lite väl många att ha ute samtidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0