Fint väder

Vilket fint väder det är idag. -5°C, sol och helt vindstilla. Vi har precis varit ute och gått en runda med barnvagnen och hundarna. Riktigt skönt var det. Är glad att jag tog på mig termobyxor innan för annars hade det varit kallt.

Började med Minifom i måndags och nu verkar det som den har hjälpt. Igår var Elsa som en helt annan person och det var inget skrik alls när vi gick och la oss kl 00.00 igår. Hon har även varit mycket gladare och piggare. Nu när hon inte skriker följer hon saker med blicken. Kul att se sådan skillnad. Jag inbillar mig iaf att det är för att vi har använt Minifom innan varje amning. Vägde henne i tisdags förresten och hon hade bara gått upp 75 g på 6 dagar så det blir omvägning imorgon. Sedan jag gick över till mjölkfri kost har jag varit dålig på att äta. Har tryckt i mig massa mat nu, så jag hoppas på att mjölken ska innehålla lite mer näring nu. Det återstår att se imorgon annars ska jag börja ge ersättning.

Ikväll blir det en runda till Ronneby.



Kommentarer
Postat av: Tina

Vad skönt att det verkar vara bättre med hennes mage. Vilken fin vinterbild ni har tagit. Ha det bra. Skickar ner Björn Alfselius skiva en dag hade två av den. Kram

2010-12-10 @ 09:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0