Dålig uppdatering

Har blivit dålig på att uppdatera här. Har en liten bloggsvacka nu, men jag hoppas på att jag ska bli bättre. Oscar har varit här i några dagar så han och Krille har suttit nästan dygnet runt vid datorerna. Idag ska vi åka o handla igen. Får passa på en sista gång innan jul. Tänkte jag skulle in en runda till Rusta med. Kallt som bara den är det ute idag. Tror det är runt -10 °C. Blir till att klä Elsa varmt. Hon är dessutom lite förkyld.
Sätter in ett par kort på mig o Elsa som Krille har tagit idag. Sista kortet lägger jag in bara för att jag tyckte att vi hade ungefär samma min :)




Kommentarer
Postat av: tina

Jättefina kort

2010-12-22 @ 00:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0