Stan snart

Sov länge idag. Så skönt att sova ut när man har jobbat tidiga morgnar ett tag. Börjar kl 7 imorgon med. Har hunnit städa övervåningen än så länge idag och nu sitter jag bara och väntar på att maskinen med tvätt ska bli klar så jag kan hänga ut den och sen köra till stan och beställa nya linser. Får ta och städa här nere när vi kommer hem sen. Skönt att slippa tänka på städning sen i helgen när man är ledig.
Krilles 6 veckor är snart till ända och på måndag börjar han jobba igen. Trodde han bara skulle vara ute 8 dagar eftersom han byter båt nu igen, men det blev ändrat till 2 veckorsperioder. Skönt för honom att slippa åka fram och tillbaka så mkt, men tråkigt för mig som får vara hemma själv i 2 veckor. Antar att Oscar säkert komma vara här några dagar med så lite sällskap kommer jag ju få.
Det går framåt med Krilles körkort förresten. Han har kört 4 gånger nu och avverkat alla 5 obligatoriska teorilektioner. Får hoppas att han inte behöver köra så mkt till nu innan halkan. Halkan är ju 2 dagar nu för tiden. En teoretisk och en praktisk nere i Olofström. Det är väl långa kötider till både halkan och uppkörning/uppskrivning kan jag tänka mig. Det ska ju passa in när han är hemma med.

Slänger in en bild på Pip & Gnäll med:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0