Sista helgen

Då var det dags att jobba sin sista helg. Vad konstigt det kommer kännas att vara ledig sen. Börjar inte förrän 15 idag eftersom jag jobar mindre timmar nu.
Nämnde ju igår att jag var trött o tänkte vila en stund.. Hmm kan säga att den stunden blev nästan 3 h lång! Är man trött då eller?
Krille o jag funderar ju på att ta oss en tur till ullared nu när han kommer hem. Det verkar inte som om ngn annan vill följa med upp så vi får nog köra själva. I så fall ska vi hyra en stuga med så jag slipper köra fram och tillbaka samma dag. Man är ju som sagt lite tröttare nu för tiden.
Nähe, ska ta mig ngt att äta snart för jag är redan hungrig.
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0