Långledig

Bröllopet i lördags var mkt trevligt. Bra planerat och allt. Vi var ju närmare 100 st gäster, men helt klart det bästa bröllopet som jag har varit på (minns dock inte bröllopen som jag har varit på för mer än 15 år sedan).
Igår jobbade jag min sista dag på jobbet. Kommer sakna alla. Undrar om jag kommer ihåg någonting av mitt jobb när jag kommer tillbaka om 1 år. Jag tvivlar på det :P Jaja, det får bli som det blir. Nu ska jag vara hemma och bara njuta av tiden. Gissar på att jag kommer vara rastlös ett antal ggr innan den lille ploppar ut.

Idag skulle jag ha fikat med några kompisar på 3G, men då jag har blivit förkyld inatt fick jag avboka det. Synd, för jag hade verkligen sett fram emot detta, men jag vill inte sitta där o snörvla o nysa hela tiden. Krille ska in till stan sen o köra. Jag får väl vara hemma och bara ta det lugnt. Hoppas att förkylningen inte blir värre, för på fre är vi bjudna på mat hos krilles farsa. Det är ju iofs 3 dagar dit, så på den tiden måste jag väl hinna bli bättre.

Vi har börjat måla panelen till garaget nu förresten. Vi grundmålade i söndags. Dock räckte inte färgen så jag var inne och köpte mer färg igår. Och igår när jag jobbade började Krille måla första lagret med grönt på de brädorna vi hade grundmålat. Snart dags att sätta upp panelen, så vi kan måla en sista gång.

Ska ta mig lite frukost nu med en varm kopp te. Det ska väl vara bra när man är förkyld.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Krya på dig!

2010-08-31 @ 19:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0