Jobb och shopping

Har jobbat idag. Det gick bra tycker jag, men jag kunde ju inte sluta 13 som jag skulle. När jag kom hem var pappa redan här och väntade på mig. Vi körde bort till Jämjö trä där vi köpte lockpanel. Vi ska ju panela om garaget här hemma. Känns skönt att ha materialet på plats iaf även om det kanske dröjer ett tag innan panelen kommer upp. Jag och Krille körde sedan till Lyckeby och köpte färg. Funderade ett tag på att byta färg på garaget och huset, men det fick bli grönt igen. Får se om man kan stå ute ngn dag och måla lite. Jag får se vad jag orkar. Stackars Krille får göra det annars. Har hunnit med att sova bort ett par timmar nu ikväll med:)
Imorgon ska vi på bröllop i Mörrum. Vi blir väldigt många gäster vad jag förstår. Tror inte att vi kommer stanna så jättelänge dock.

Ska lägga mig och kolla på en film snart tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0