Ensam igen

Nu känns sommaren verkligen som ett avslutat kapitel. Krille började ju jobba i måndags o idag körde jag hans mamma till flyget, så nu är man hemma själv igen. Har inte varit det på över 6 veckor, så det känns lite konstigt. Vet inte om jag kommer kunna jobba den här helgen. Pratade med bm igår och hon tyckte jag skulle sjukskriva mig själv i en vecka och sedan får jag träffa en läkare nästa vecka. Jag känner mig ju ok så länge jag inte rör på mig, men jag vet ju att när jag har jobbat en dag kommer jag ha ont sen.
Skriver mer imorgon förhoppningsvis.

Kommentarer
Postat av: Tina

Tack för 2 underbara veckor hos er det har verkligen varit skönt o roligt att äntligen fått träffa er igen. Och du Carro ska bara ta det lugnt nu till barnet kommer. Kram

2010-08-12 @ 11:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0