50% sjukskriven?

Var hos doktorn idag och hon tyckte att jag skulle bli sjukskriven 50%, dvs bara jobba halva dagar. Såg framför mig att jag skulle vara hemma till 19 ikväll, men så blev det inte. När jag kom till jobbet fickjag veta med en gång att jag inte kunde gå hem tidigare idag, så nu har man slitit en hel dag på jobbet iaf. Får se om man får gå efter halva dagen imorgon, men jag skulle knappast tro det. Ibland kan man undra vad man tjänar på att gå till en läkare när man ändå inte får gå hem tidigare. Har ju det till och med nedskrivet på papper att jag får högst jobba halva dagar. Jaja, imorgon ska chefen vara tillbaka igen efter semestern, så jag hoppas att hon kan hjälpa mig.
Ska snart lägga mig så jag orkar upp tidigt imorgon. Börjar ju vid 7.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Sanna

Lilla gumman, det är inte klokt att jobba under dessa arbetsförhållanden. Hoppas du mår väl!

2010-08-18 @ 08:05:11
URL: http://sabadell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0