I´m back again

Det var väldigt länge sedan man skrev här nu. Det är ju inte så mycket som händer. Skulle grillat igår egentligen med Krilles släkt, men jag jobbade ett extrapass så vi har fått skjuta på det. Idag ska vi ju på hockey så det blir ingen grillning idag heller. Har precis varit på Maxi och handlat inför grillningen imorgon i stället. Innan Maxi tog vi oss en sväng in till stan o åt på glassiären. Nu har man det avklarat med.
Redan söndag imorgon. Det innebär att Krille redan ska ut o jobba igen på måndag. Ser fram emot nästa gång han kommer hem för då har han tagit en veckas semester så då är han hemma i 3 veckor i stället! Sedan jobbar han bara 1 vecka och är ledig 2 igen. Semestern börjar ju närma sig med. 28 juni börjar den för min del. Ska faktiskt bli skönt med tidig semester. Jag funderar på om man skulle planera att åka bort ett litet tag då. Bara några dagar så man känner att man kommer iväg. Ingen som vill med på en minisemester? Sverige, Danmark, Polen? Jag är öppen för alla förslag. Tror jag  kan övertala Krille att följa med oxå.

På återseende snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0