Till slut

Det  verkar som om allt löser sig nu. Mina pengar från Norge ska komma in på mitt svenska kontonummer nu. Ringde till kommunen där jag var och jobbade och de skulle ordna detta. Vill ju helst inte slänga 15k i sjön. Blev erbjuden jobb häromdagen på vårdcentralen i Jämjö eller Lyckeby under ca 2 mån. Ska vaccinera folk hela dagarna. Kommer nog bli drygt, men det är ett heltidsjobb iaf. Ska gå på en utbildning på torsdag och sen ska de bestämma om jag får jobbet eller inte. Visar det sig att jag inte får det åker jag till Norge. Nu är det inget som kan hindra mig. Ska på bröllopet imorgon, så nu behöver jag inte vara hemma mer den här sidan jul. har precis varit ute o rensat ogräs där vi ska så gräset. det hade hunnit bli 3 hela 10 liters hinkar fulla med ogräs på den här korta tiden. Har ringt till pappa om hjälp om att få underlaget plant och sen ska han visa mig hur man gör med gräsfröna. Jag har ingen aning hur mkt frö det ska ligga på. Tapetseraren ringde idag på morgonen och berättade att han kommer hit på måndag för att spackla.
Har faktiskt varit feberfri 2 dagar nu och idag känner jag mig riktigt pigg. Vi har varit en runda i stan idag med för att leta efter kläder till bröllopet. Jag hittade inget och fick nästan panik. Sedan kom Weronica på att Karin hade fna kläder, så nu har jag varit och lånat kläder av henne.

Ja, vad kan jag mer säga om den här dagen? Allt verkar gå framåt igen.

Kommentarer
Postat av: erica johansson

Mjo, men jag har sett större :D

2009-09-21 @ 18:11:19
URL: http://justlovemebby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0