skitväder

Vaknade igår av att jag hade ont i halsen. Kände mig inte alls bra så jag låg o sov 3 h mitt på dagen. Kände mig sedan lite bättre igår kväll. Idag mår jag mycket bättre. Typiskt att det ska vara skitväder ute bara. Vad ska alla andra hitta på idag? Jag känner nog för min del att det blir en innedag idag med. Hösten har verkligen kommit hit.
Krille frågade mig igår vad jag ville ha när jag fyllde år. En resa eller en hund svarade jag som vanligt. Krille tycker att man ska planera resor långt i förväg så efter en stund frågade han när det var bäst att åka till Thailand. Vi kom fram till att februari är en bra månad. Jag är inte sugen på att åka inom Europa under vintermånaderna och Egypten har vi ju varit i en gång. Det var på gränsen till för kallt där. Det var liksom vanlig svensk sommarvärme i dec med 22 grader i vattnet ungefär. Nej, jag vet inte vad jag ska önska mig annars. Det är svårt att komma på något. En hammock vill jag ju ha, men det går nog inte att köpa i okt.

Bara 2 dagar kvar tills Krille kommer hem nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0